Sønderborg Natløb 2018 - 24. august 2018, kl. 21.30

En god tradition med op til 1600 deltagere.

I år er det 4. år, hvor Dybbøl Idræts- og Ungdomsforening gennemfører Sønderborg NATLØB. Ruten bliver endnu engang gennemført med en sløjfe på Dybbølsiden efterfulgt af en tur gennem centrum af Sønderborg. Igen i år bliver opløbet en festlig oplevelse på havnekajen med tusindvis af jublende tilskuere.

Link til tilmelding: TILMELD HER

Information for hold:

Du og din virksomhed / Skole har tidligere deltaget med et stort hold til natløbet i Sønderborg og vi glæder os til at byde velkommen igen i 2018.

• Ruten er som sidste år - en tilskuer venlig og festlig rute.

• Chippen til tids registrering er igen i år indbygget i løbsnummeret, så ingen afleverering af chip.

Det udfyldte regneark med deltager skal sendes på mail til følgende mail:

Mail til senest d. 17. August 2018 kl. 12.00.

Har man et hold med rigtige mange deltager, kan I forhånds tilmelde ved kontakt til Jesper Krarup på email eller på telefon 30496805

Afhentning af løbenummer skal ske i Broager Sparekasse  i perioden d. 20-23. August 2018 i banken åbningstid.

VIGTIGT. Er man tilmeldt som hold SKAL der påføres en holdleder, da ALLE løbenummer vil være samlet og udleveres som en samlet pakke.

RUTEN 2018:

Information for individuelle løbere: